Etsin elokuvaa, jossa äiti päästää tyttären ystävineen ulkomaille koulun jälkeen lomalle. Tytöt kuitenkin kidnapataan asunnosta ja poliisina työskennellyt isä…

Kysytty

Etsin elokuvaa, jossa äiti päästää tyttären ystävineen ulkomaille koulun jälkeen lomalle. Tytöt kuitenkin kidnapataan asunnosta ja poliisina työskennellyt isä lähtee jäljittämään ja löytää lopulta tyttärensä.

Vastaus

Vastattu

Juonen kuvauksen perusteella elokuva voisi olla vuonna 2008 valmistunut ranskalainen toimintaelokuva Taken.

Sen on ohjannut Pierre Morel ja käsikirjoittaneet Luc Besson ja Robert Mark Kamen . Elokuvan pääosissa näyttelevät Liam Neeson, Maggie Grace ja Famke Janssen.

Juonen kuvauksen mukaan elokuva kertoo entisestä kokeneesta CIA:n agentista, Bryan Millsistä (Liam Neeson), jonka tytär Kim Mills (Maggie Grace) matkustaa ystävänsä kanssa lomalle Pariisiin. Bryanilla on suuret epäluulot heidän matkaansa kohtaan, kunnes hän saa lopulta selville, että hänen tyttärensä ovat kaapanneet julmat seksiorjakauppiaat. Bryan saa tietää, että hänellä on alle 96 tuntia aikaa pelastaa tyttärensä lähes lopulliselta katoamiselta. Bryan matkustaa Pariisiin etsimään tytärtään, oli tapa sääntöjen mukainen tai ei.

0 ääntä

Kommentit

Se on Yle Areenassa nähtävissä tammikuun 2013 alkuun asti.