Otsikko
Etsin elokuvaa 'ghost town' vuodelta 2008. Löytyisikö se kirjastosta ja saisiko sen Tapiolan kirjastoon?

Kysytty

Etsin elokuvaa 'ghost town' vuodelta 2008. Löytyisikö se kirjastosta ja saisiko sen Tapiolan kirjastoon?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Elokuva löytyy HelMet-kirjaston kokoelmasta. Vastauksen hetkellä se on paikalla kahdeksassa kirjastossa (näistä Espoossa 5 kpl), joten varaamalla sen saa muutamassa päivässä. Voit tehdä varauksen suoraan tämän linkin kautta http://luettelo.helmet.fi/record=b1905349~S9*fin, jos kysyjällä on henkilökohtainen PIN-koodi. Jos sitä ei ole, täytyy käydä lähimmässä HelMet-kirjastossa, jossa varauksen voi tehdä.

Heikki Poroila