Otsikko
Etsin Dean Brodyn Cd:eitä. Yksi löytyikin, mutta siinäpä ei ollut lainkaan saatavuustietoja. Mitä tapahtunut. Onko tulossa. Mies on julkaissut tuon jälkeen jo…

Kysytty

Etsin Dean Brodyn Cd:eitä. Yksi löytyikin, mutta siinäpä ei ollut lainkaan saatavuustietoja. Mitä tapahtunut. Onko tulossa. Mies on julkaissut tuon jälkeen jo kolme muuta. Mutta http://luettelo.helmet.fi/search*fin/X?SEARCH=dean+brody&searchscope=03…

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

CD:tä on ollut olemassa yksi kappale, joka kuitenkin on poistettu kokoelmasta, esimerkiksi kadonneena tai rikkimenneenä (tai muusta syystä). Luettelointitietue on vielä jäljellä, se poistetaan myöhemmin.