Otsikko
Etsin CD-levyä Finlandia 0927 420822.

Kysytty

Etsin CD-levyä Finlandia 0927 420822.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Cd-levyn nimi on Hiljentymisen hetkiin : 40 rakastettua hengellistä laulua, ja se kuuluu sarjaan Musiikin tähtihetkiä (20. osa). Täältä löytyvät äänitteen tiedot:
http://www.fono.fi/Dokumentti.aspx?culture=fi&ID=3a6fb71d-53d9-4e3f-9e4…

Levyä löytyy seuraavista HelMet-kirjastoista: Sello, Tapiola, Haukilahti, Kirjasto Omena, Nöykkiö, Kirjasto 10, Töölö, Kallio ja Itäkeskus. Jos oma lähikirjasto ei ole mikään näistä, levyn voi myös varata kirjastossa tai HelMet-nettisivujen kautta (www.helmet.fi), jolloin levy lähetetään asiakkaan toivomaan lähikirjastoon.