Etsin Casting Shadows kirjaa, joka on Jeanne Caveloskin kirjoittama. Kirjastoista vaikuttaisi löytyvän trilogian osat 2. ja 3. mutta ei jostain syystä 1. osaa?…

Kysytty

Hei, etsin Casting Shadows kirjaa, joka on Jeanne Caveloskin kirjoittama. Kirjastoista vaikuttaisi löytyvän trilogian osat 2. ja 3. mutta ei jostain syystä 1. osaa? Onkohan se hankinnassa vai eikö kone vain löytänyt sitä?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Ikävä kyllä tuon sarjan ensimmäistä osaa ei ole enää saatavissa kauttamme. Ensimmäinen osa on yleensä se luetuin ja siitä syystä hajoaakin ensimmäisenä, jolloin myöhemmät osat saattavat jäädä kokoelmaan, vaikkei tarinan alkua enää löydykään.

Katsoin verkkokaupat läpi mutta näyttää siltä että tuosta kirjasta on painos loppu, eikä sitä saa enää kustantajalta, kuten ei myöskään yhteisnidettä, joten emme voi edes hankkia uutta kappaletta. Kirjat ovat vuodelta 2001, ja mikäli ei uutta Babylon 5 -buumia ole tulossa, epäilen ettei uusia painoksia myöskään olla ottamassa.