Etsin australialaista tv-sarjaa, jota näytettiin televisiossa vuosituhannen vaihteessa (1999-2001, ehkä?). Sarjassa oli nuoria aikuisia (ehkä kuusi?) ja siinä…

Kysytty

Etsin australialaista tv-sarjaa, jota näytettiin televisiossa vuosituhannen vaihteessa (1999-2001, ehkä?). Sarjassa oli nuoria aikuisia (ehkä kuusi?) ja siinä kuvattiin heidän elämäänsä ja heidän välisiä suhteitaan. Muistan, että jonkun asukkaan kerrostalon katolla oli uima-allas, jossa kaveriporukka kävi uimassa.

Vastaus

Vastattu

Sarja voisi olla Elämä tilauksessa (The Secret Life of Us). Sarjaa tehtiin vuosina 2001-2006 ja esitettiin Suomessa vuosituhannen alussa.

Elämä tilauksessa (TV Series 2001–2006) - IMDb