Etsin alzheimerintautia sairastavalle äidilleni selkokielistä lehteä, mielellään kristillistä. Onko olemassa muita kuin Leija?

Kysytty
6.12.2006

Etsin alzheimerintautia sairastavalle äidilleni selkokielistä lehteä, mielellään kristillistä. Onko olemassa muita kuin Leija?

Vastaus

Vastattu
11.12.2006
Päivitetty
11.12.2006

Leijan lisäksi ainoa selkokielinen lehti näyttäisi olevan Selkouutiset. Se on kaksi kertaa viikossa ilmestyvä, Selkokeskuksen julkaisema lehti. Sen verkkoversioon voi tutustua tästä: http://papunet.net/selko/selkouutiset/

Kristillisten lehtien joukossa ei ole selkolehteä.

4 ääntä
Oliko vastauksesta sinulle hyötyä?
 
Haluatko jättää uuden kysymyksen? Lähetä se kysymyslomakkeen kautta.

Kommentoi vastausta

Ei muotoiluja

  • Sallitut HTML-tagit: <i> <b> <s>
  • Rivit ja kappaleet päätetään automaattisesti.
  • Verkko- ja sähköpostiosoitteet muutetaan automaattisesti linkeiksi.