Etsin alzheimerintautia sairastavalle äidilleni selkokielistä lehteä, mielellään kristillistä. Onko olemassa muita kuin Leija?

Kysytty

Etsin alzheimerintautia sairastavalle äidilleni selkokielistä lehteä, mielellään kristillistä. Onko olemassa muita kuin Leija?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Leijan lisäksi ainoa selkokielinen lehti näyttäisi olevan Selkouutiset. Se on kaksi kertaa viikossa ilmestyvä, Selkokeskuksen julkaisema lehti. Sen verkkoversioon voi tutustua tästä: http://papunet.net/selko/selkouutiset/

Kristillisten lehtien joukossa ei ole selkolehteä.