Otsikko
Etsin Adolf Paulin novellikokoelmaa The Ripper, Uppskäraren. Åbo : Grönlund, 1892.

Kysytty

HEI. Etsin Adolf Paulin novellikokoelmaa The Ripper, Uppskäraren. Åbo : Grönlund, 1892.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei,

Kirja löytyy mm. Åbo Akademin kirjaston kokoelmasta. Sitä voi mahdollisesti saada kaukolainana omaan kirjastoon. Kaukopalvelu on yleensä maksullinen palvelu. Ota yhteys omalle kirjastolle ja tee kaukopalvelypyyntö kirjaan heidän kautta.

Kirja on myös luettavissa mikrokortilla Kansalliskirjastossa Helsingissä. Sitä ei saa kotiinlainaan.