Etsin ABC kirjaa, jossa joka kirjaimen kohdalla on loru. Esim Zik ja Zak käy seepran raidat, mustat valkoiset ja kaidat. Ä-Äiti lapselleen, laulaa…

Kysytty

Etsin ABC kirjaa, jossa joka kirjaimen kohdalla on loru. Esim Zik ja Zak käy seepran raidat, mustat valkoiset ja kaidat. Ä-Äiti lapselleen, laulaa rakkaalleen. X-Xylifoni soittopeli, Kalle sitä kilkutteli. Muuta en muista

Vastaus

Vastattu

Kyseessä voisi olla  Suomen lasten aapinen (1951), toimittanut Kaisa Hälinen, kuvittanut Rudolf Koivu. Helmet-kirjastosta aapinen löytyy täältä: https://haku.helmet.fi/iii/encore/record/C__Rb1097212__S%20Suomen%20lasten%20aapinen__Orightresult__U__X7?lang=fin&suite=cobalt