Otsikko
Entinen ystävä on joko blokannut tai poistanut kavereistaan Facebookissa, mutta messengerissä näkyy teksti yhteys muodostettu, kun etsii tämän henkilön…

Kysytty

Entinen ystävä on joko blokannut tai poistanut kavereistaan Facebookissa, mutta messengerissä näkyy teksti yhteys muodostettu, kun etsii tämän henkilön. Kokeilemani viesti ei ainakaan normaalisti mennyt perille, mutta onko mahdollista, että hän jossain näkee viestin omalla messenger sivullaan vaikka ei vastaisikaan? Facebookissa saa vain epämääräisiä vastauksia asiaan.

Vastaus

Vastattu

Hei

Tietääkseni blokatulle henkilölle ei voi laittaa viestejä ollenkaan. Jos henkilö on poistanut sinut kavereistaan hän voi kuitenkin vielä vastaanottaa ja lukea viestejä sinulta.