Otsikko
Englanti-kielikurssit, joista löytyy myös CD:t? Haluaisin kuunnella CD:ltä hyvin luettua ja äänettyä englanti. Löytyykö tälläisia äänikirjoja?

Kysytty

Englanti-kielikurssit, joista löytyy myös CD:t?
Haluaisin kuunnella CD:ltä hyvin luettua ja äänettyä englanti. Löytyykö tälläisia äänikirjoja?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Verkkokirjasto Ankkurista voi hakea englanninkielisiä äänikirjoja näin: aineistolajiksi valitaan äänikirja ja kieleksi englanti. Myös cd-äänikirjoja löytyy näin useita kymmeniä.
Englannin kielikursseja joissa on cd voi hakea näin: asiasanaksi laitetaan englannin kieli ja aineistolajiksi cd-levy.