Otsikko
En tiedä olenko kääntynyt oikean tiedonlähteen puoleen, mutta kysyn kuitenkin. Kunta päivittää turvallisuussuunnitelmaansa ja yritän selvittää em. kunnan…

Kysytty

En tiedä olenko kääntynyt oikean tiedonlähteen puoleen, mutta kysyn kuitenkin.
Kunta päivittää turvallisuussuunnitelmaansa ja yritän selvittää em. kunnan tietoja seuraavista asioista vuodelta 2010:
Kunnan
- tapaturmat,
- ikääntyneiden kaatumiset
- itsemurhat
- alkoholikuolemat
- liikennekuolemat

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kehottaisin teitä kääntymään Kirkkonummen terveys- ja sosiaalipalveluiden (Perusturva) puoleen. Ehkä heiltä löytyy kyseiset tilastotiedot.