En päässyt tekemään netissä varausta kirjasta Clive Cussler, Atlantis, voitko tehdä sen minulle? Kiitos

Kysytty

hei, en päässyt tekemään netissä varausta kirjasta Clive Cussler, Atlantis, voitko tehdä sen minulle? Kiitos

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei!

Olen nyt varannut sinulle teoksen Clive Cussler: Atlantis.
Jos et onnistunut kirjautumaan varaukseen netissä, voi syynä olla:
1) joko se, että tunnuslukusi on väärä.
2) tai että palvelimemme on ruuhkautunut.
3) Liian suuri sakkomäärä saattaa myös vaikuttaa netin kautta varaamisen.
Terveisiä
olli.makinen@vaasa.fi