En pääse monien yrittämieni jälkeen sähköisesti tekemään jatkolainausta, missä vika? Tarvitsenkohan uuden pin koodin?

Kysytty

en pääse monien yrittämieni jälkeen sähköisesti tekemään jatkolainausta, missä vika?
Tarvitsenkohan uuden pin koodin?

Vastaus

Vastattu

Pääset katsomaan ja uusimaan lainojasi kirjautumalla verkkokirjastoon. Verkkokirjastoon kirjautumisessa tarvitset käyttäjätunnuksesi (kirjastokortin numero, näkyy kortin takapuolella tai vaihtoehtoisesti henkilötunnuksesi) ja nelinumeroisen pin-koodisi.

Mikäli pin-koodi on unohtunut, saat uuden käymällä jossain kirjastomme toimipisteessä. Puhelimitse sitä ei voida antaa.

On vaikea tietää, mistä sinun kohdallasi johtuu se, ettet voi uusia lainojasi. Uusimisen onnistumiseen vaikuttavat ao. seikat:

  • Lainat voi uusia 5 kertaa, ellei niistä ole varauksia.
  • Pikalainoja ei voi uusia.
  • Lainoja ei voi myöskään uusia, jos maksamattomia maksuja on 10 euroa tai enemmän.
  • Lainojen uusiminen verkkokirjastossa ei onnistu, jos olet saanut myöhästymismuistutuksen. Ota yhteyttä kirjastoon 06-325 3533 välttääksesi myöhästymismaksujen kertymisen.
  • Jos sinulla on yli 200 lainaa, lainoja ei toistaiseksi voi uusia verkkokirjaston kautta. Ota tässä tapauksessa aina yhteys kirjastoon uusimista varten, puh: 06-325 3533

.