En onnistu kirjautumaan kortillani sisään niin että saisin uusittua lainojani. Mistä tämä johtuu. Sisäänkirjautuminen sanoo vain että palvelu ei vastaa.

Kysytty

En onnistu kirjautumaan kortillani sisään niin että saisin uusittua lainojani. Mistä tämä johtuu. Sisäänkirjautuminen sanoo vain että palvelu ei vastaa.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Onko kyse HelMet-kirjastokortista? Ainakaan tänään uusiminen helmetin kautta ei todennäköisesti onnistu, koska HelMet-kirjastojen yhteinen kirjastojärjestelmä siirretään uudelle palvelinalustalle. Toisaalta lainat eivät eräänny 10. - 13.6., joten sen puolesta ei ole hätää.

Espoossa lainat voi myös uusia puhelimitse. Mikäli on ongelmia helmet-sivuston kanssa, voi aina soittaa lähikirjastoon ja pyytää henkilökuntaa uusimaan lainat.