Otsikko
En ole aikoihin käyttänyt kirjastopalveluita ja nyt olen aivan hukassa? Löydänkö mistään painettua kirjaa : Jarkko Sipilä, Helsingin pimeä puoli. Onko teiltä…

Kysytty

En ole aikoihin käyttänyt kirjastopalveluita ja nyt olen aivan hukassa? Löydänkö mistään painettua kirjaa : Jarkko Sipilä, Helsingin pimeä puoli. Onko teiltä jostain saatavissa lainaksi??? Hki keskusta

Vastaus

Vastattu

Jarkko Sipilän kirja " Helsingin pimeä puoli : 100 karua tapausta" on tällä hetkellä lainattavissa monesta Helsingin kirjastosta, esim. Pasilan, Rikhardinkadun, Kallion ja Töölön kirjastoista. Myös Keskustakirjasto Oodin hyllystä kirjan pitäisi löytyä. Näinä korona-aikoina kirja kannattaa varata soittamalla. Voi myös tehdä varauksen www.helmet.fi -sivulla, josta kirjastojen puhelinnumerot myöskin helposti löytyvät.

Pääkaupunkiseudun yleisten kirjastojen eli HelMet -kirjastojen aineistoja voi selata ja varata sivustolla www.helmet.fi. Sivustolla on paljon käytännön tietoa uudelle lainaajalle. Tervetuloa lainaajaksi!