En muista, milloin olen käyttänyt kirjastokorttiani viimeksi ja olen tietysti unohtanut myös PIN-koodini. Yritin tilata uuden sähköpostiini, mutta kun en…

Kysytty

Hei!
En muista, milloin olen käyttänyt kirjastokorttiani viimeksi ja olen tietysti unohtanut myös PIN-koodini. Yritin tilata uuden sähköpostiini, mutta kun en saanut palaustusviestiä, muistin, että sähköpostisoitteenikin on muuttunut. Miten saisin korttini toimimaan uudelleen tässä tilanteessa?

Vastaus

Vastattu

Korttisi on vanhentunut. Kirjastosulun aikana emme valitettavasti voi tehdä uusia kirjastokortteja. Sulun jälkeen saat uuden kortin minkä tahansa Helmet-kirjaston asiakaspalvelussa.