Otsikko
En löytänyt oikein muutakaan sopivaa paikkaa kysyä "haamukuvasta" joten lähetän sen tänne. Kuvassa olevien kasvojen piilottamista varten käytin selaimessa…

Kysytty

Hei!

En löytänyt oikein muutakaan sopivaa paikkaa kysyä "haamukuvasta" joten lähetän sen tänne.
Kuvassa olevien kasvojen piilottamista varten käytin selaimessa toimivaa https://pixlr.com/x/ -ohjelmaa, mikä aiheutti mielenkiintoisen ilmiön, eli lapsen kasvot ilmestyivät naisen olkapään kohdalle vaikka alkuperäinen kuva on täysin normaali. Lienenkö oikeassa kun epäilen kuvanmuokkausohjeman muistiin jäävän jotain mitä sinne ei pitäisi, jonka jälkeen ne ilmestyvät toiseen kuvaan heikosti näkyvänä.

https://aijaa.com/S9SJtx

Vastaus

Vastattu

Kysyin tätä graafikkokollegalta. Hän vastasi, että tämä voi johtua monesta syystä, siitä mitä kuvankäsittelyohjelmassa on tehnyt ja ohjelman ominaisuuksista. Jokin vikatilanne hänen mukaansa on kyseessä ja oli sitä mieltä, että arvauksesi voi olla aivan oikea. Varmin tapa saada vastaus tähän kysymykseen on varmaankin kysyä tuolta Pixlr:istä.