Otsikko
En löytänyt netistä mistään sivua, josta olisi voinut tehdä haun musiikki cd:stä. Mitä cd-levyjä löytyy yhtyeeltä nimeltä Pohjannaula sekä yhtyeeltä nimeltä…

Kysytty

Hei,

En löytänyt netistä mistään sivua,
josta olisi voinut tehdä haun musiikki cd:stä. Mitä cd-levyjä
löytyy yhtyeeltä nimeltä Pohjannaula sekä
yhtyeeltä nimeltä Hilavitkutin. Molemmat ovat
kotimaisia yhtyeitä.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Aineistotietokannastamme osoitteessa http://www.libplussa.fi voit hakea myös cd-levyjä. Tekijäkenttään voit kirjoittaa yhtyeen nimen. Myös materiaalityypillä voit hakea: valitse kohtaan näytä "kaikenlaisia teoksia" haluamasi materiaalityyppi.

Pohjannaulalta on pääkaupunkiseudun kirjastoissa levyt Kivi, Halajan sekä Pässinpää. Hilavitkuttimelta Tulella valeltu. Saatavuustiedotkin löydät em. osoitteesta.