Otsikko
Elokuvasta kysymys,miespääosassa on muistaakseni Liam Neeson,muita en muista.Elokuva kertoo tytöstä joka löytyy metsästä ja puhuu omituisesti kuvajaiselleen…

Kysytty

Elokuvasta kysymys,miespääosassa on muistaakseni Liam Neeson,muita en muista.Elokuva kertoo tytöstä joka löytyy metsästä ja puhuu omituisesti kuvajaiselleen lammpeen tai järveen.Tyttö asuu mökissä yksin kun mummo on kuollut.Tytöllä on ollut kaksoissisar joka on myös kuollut ja tyttö näkee kuvajaisensa lammesta ja kuvittelee kuvajaista siskokseen.

Vastaus

Vastattu

Kysyjän esittämien tuntomerkkien perusteella kyseessä lienee hyvin todennäköisesti Michael Aptedin vuonna 1994 ohjaama elokuva "Nell", jonka pääosissa esiintyvät Liam Neeson ja Jodie Foster. Elokuva on tullut ensi-iltaan Suomessa marraskuussa 1995 ja se on esitetty televisiossakin muutamaan kertaan.

Elokuvasta lisää:

Elonet

IMDB