Otsikko
Elokuvassa Vodkaa komisario Palmu ajetaan sen lopussa autolla n.180kmh. Kuka kyseisessä kohtauksessa autoa ajoi?

Kysytty

Elokuvassa Vodkaa komisario Palmu ajetaan sen lopussa autolla n.180kmh. Kuka kyseisessä kohtauksessa autoa ajoi?

Vastaus

Vastattu

Kyseisessä kohtauksessa Kokki (Leo Jokela) ja Virta (Matti Ranin) ajavat sangen railakkaasti komisario Palmun maaseutuasunnolle saunomaan. Kuvista ei selviä tarkasti, että kumpi herroista olisi auton ratissa. Myöskään elokuvan krediteissä ei ole mainittu tarkemmin kohtauksen kuljettajaa, mikäli hän olisi joku muu kuin jompi kumpi näyttelijöistä.