Eläkkeläis kuoro Opri ja Oleksi etsii nuotteja vuonna 81 levytettyyn iskelmään : Viimeinen Savotta.sävel. Ilpo Mäkelä . Esiinnymme hoito ja erilaisissa…

Kysytty

Eläkkeläis kuoro Opri ja Oleksi etsii nuotteja vuonna 81 levytettyyn iskelmään : Viimeinen Savotta.sävel. Ilpo Mäkelä . Esiinnymme hoito ja erilaisissa vanhain kodeissa. On paljon toivottu. ottaismme ohjelmistoon. Kotikuntamme on Rautjärvi.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tämä laulu löytyy Ilpo Mäkelän omakustanteena vuonna 1982 julkaisemalta kokoelmalta "Ilpo Mäkelä". Nuotti löytyy ainakin Tampereen ja Tornion kaupunginkirjastoista, joista sitä voi oman Rautjärven kirjaston kautta pyytää kaukolainaksi.

Heikki Poroila
Tikkurilan kirjasto