Eilisessä tv-ohjelmassa Suomen ainoa FBI-koulutettu rikosprofiloija suositteli todenmukaisina kahta Lawrence Sandersin teosta: Ensimmäinen kuolemansynti ja…

Kysytty

Eilisessä tv-ohjelmassa Suomen ainoa FBI-koulutettu rikosprofiloija suositteli todenmukaisina kahta Lawrence Sandersin teosta: Ensimmäinen kuolemansynti ja Toinen kuolemansynti. Helmetin luetteloissa ei ole ainoatakaan Sandersin teosta! Eikä Helsingin antikvariaateissakaan (kävin vain osan läpi). Nettiantikvariaateista löytyi tuo jälkimmäinen suositus, mutta hinta postikuluineen nousee aika korkeaksi. Siksi kysyn, voisiko jommankumman teoksen, tai mieluummin molemmat, saada lainaksi jostakin muusta kirjastosta?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Nyt on varmaankin käynyt niin, että hakusi ei ole onnistunut. Helmetistä löytyy nimittäin 40 Lawrence Sandersin kirjoittamaa kirjaa suomeksi, ruotsiksi ja englanniksi. Myös Ensimmäinen kuolemansynti ja Toinen kuolemansynti löytyvät. Löydät kaikki Sandersin teokset kirjoittamalla Helmetissä kohtaan tekijä: Sanders Lawrence.