Eilen 19.12 vähän ennen puoltapäivää tuli jouluradiosta kaunis espanjankielinen laulu. Tätä olen yrittänyt selvittää tuloksetta. Onko tiedostossa lauluja,…

Kysytty

Eilen 19.12 vähän ennen puoltapäivää tuli jouluradiosta kaunis espanjankielinen laulu. Tätä olen yrittänyt selvittää tuloksetta. Onko tiedostossa lauluja, joista voisin sitä etsiä. Monta espanjankielistä ei varmaan ole soitettu. Tyttäreni asuu Tokiossa ja myös hänelle sen olen luvannut selvittää. Olisi Teiltä hyvä joululahja.
Kiitos.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Etsin tietoa Jouluradion kotisivulta jouluradio.fi, mutta kappaletta ei löytynyt soittolistalta.

Apuna voisi kuitenkin olla www-kotisivulta löytyvä palautelomake, jonne saa esittää kysymyksiä. Se löytyy tämän linkin kautta:

http://www.jouluradio.fi/?deptid=6056.

Kotisivulla on myös sähköpostiosoite

toivontuottajat@evl.fi,

jota voi hyödyntää. Radion toimituskunta auttaa varmasti mielellään. Jouluradion viikoittain vaihtuvan soittolistan on koonnut muusikko Pekka Nissilä.