Otsikko
Eikö tälle palstalle tulee enää kysymyksiä, kun vastauksia ilmestyy niin harvoin?

Kysytty

Eikö tälle palstalle tulee enää kysymyksiä, kun vastauksia ilmestyy niin harvoin? Vai eikö niihin vain ehditä vastata?

Vastaus

Vastattu

Kysymyksiä tulee kyllä runsain mitoin. Vuonna 2022 palvelussa laadittiin 3930 julkiseen arkistoon talletettua vastausta. Tänä vuonna vastauksia on tallennettu jo 2797.

Palveluun osallistuvat kirjastonhoitajat vastaavat kysymyksiin kaikkien muiden töidensä ohella, ja viime aikoina asiaan on voinut vaikuttaa myös meneillään oleva kesälomakausi. Tavoitteena on vastata kysymyksiin kolmen työpäivän kuluessa, mutta valitettavasti se ei kysymysten paljouden vuoksi aina onnistu.