Otsikko
- Eikä yksikään pelastunut/Kymmenen pientä neekeripoikaa/ Ten Little Niggers / And then there were none Agatha Christien romaanista tehdyt elokuvat; -…

Kysytty

- Eikä yksikään pelastunut/Kymmenen pientä neekeripoikaa/
Ten Little Niggers / And then there were none
Agatha Christien romaanista tehdyt elokuvat;
- Helmetissä OLI VHS joka ei toiminut, mistään en sitä löydä, osannette auttaa?
- Luulisi että jossain olisi dvd tai sitten vhs tästä kuuluisasta elokuvasta/vista ! Sitä ei löydy edes myytävä....

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirjasta on tehty useita elokuvaversioita, mutta ainoa kirjastojen kokoelmista löytynyt on entisessä Neuvostoliitossa filmattu Desjat negritjat. Elokuva on luonnollisesti venäjänkielinen, mutta siinä on englanninkielinen tekstitys ja ääniraita. DVD-elokuva kuuluu Tikkurilan kirjaston kokoelmiin.