Ei varsinaista kysyttävää, mutta poistin juuri varauksista noutokirjastoon (Puistola) jo saapuneen kirjan (Kieli ja tekstit 1), koska en tarvitsekaan sitä…

Kysytty

Ei varsinaista kysyttävää, mutta poistin juuri varauksista noutokirjastoon (Puistola) jo saapuneen kirjan (Kieli ja tekstit 1), koska en tarvitsekaan sitä. Palautuukohan se nyt lähtöpaikkaansa, vai pitääkö käydä paikalla tekemässä lainaus ja palautus?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tiedustelemanne asia on kyllä hoitunut.