Ehtoota Mahtaisiko kukaan tietää, missä yhteydessä mustalle listalle joutunut amerikkalainen elokuvakäsikirjoittaja Lester Cole olisi sanonut tähän tapaan:…

Kysytty

Ehtoota

Mahtaisiko kukaan tietää, missä yhteydessä mustalle listalle joutunut amerikkalainen elokuvakäsikirjoittaja Lester Cole olisi sanonut tähän tapaan: Olin hupsu. Tiedän mitä tein enkä valita vaan tekisin uudestaan.

Se ei näytä netin mukaan olevan suora käännös englannista. Olen käynyt läpi useita kirjoja, mm. omaelämäkertansa Hollywood Red, Tender Comrades ja Naming Names ym jne, mutta ei niistä ole tällaista löytynyt.

Vastaus

Vastattu

Valitettavasti tietoa sanonnasta ei löytynyt. Tarkistin vielä IMDb elokuvatietokannan. Siellä tosin kysymykseen nähden on aika suppeat tiedot.