Eeva Tenhusen kirjat aikajärjestyksessä.

Kysytty

Eeva Tenhusen kirjat aikajärjestyksessä.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kysymäsi järjestys on seuraava( tiedot on tarkistettu Otavan kirjallisuustiedosta ja Suomen kansallisbibliografiasta):

Mustat kalat (1964)
Keisari seisoo palatsissaan (1971)
Nuku hyvin, Punahilkka (1973)
Kuolema savolaiseen tapaan (1976)
Hyvän tytön hautajaiset (1978)
Viimeinen pari (1980)
Rakas perhe : Kaksikymmentä kirjettä kommentteineen (1982)
Kuolema sukupuussa(1985)
Joka uniinsa uskoo(1987)

15 ääntä
Asiasanat

Kommentit

Saako esim. "Kuolema savolaiseen tapaan"-kirjaa äänikirjana?

Kuolema savolaiseen tapaan kirja on olemassa Celia-kirjaston äänikirjana, sitä on yleisten kirjastojen kautta saatavilla vain Celia-kirjaston asiakkaaksi rekisteröityneille. Äänikirjojakin lainataan oman kirjaston kokoelmien kautta, joten paras tapa tarkistaa, löytyykö jotakin kirjaa lainattavaksi, on tarkistaa löytyykö teos oman kirjaston aineistotietokannasta. Finna.fi:n kautta yllä mainitsemasi teos löytyy Rovaniemeltä lukemisesteisille asiakkaille, monihaun kautta teosta ei löydy, https://monihaku.kirjastot.fi/fi/. Nämä kaksi palvelua ovat sellaiset, joista kannattaa tarkistaa, jos haluaa etsiä teosta useamman kirjaston kokoelmasta. Kirjastojen yhteystiedot ja aineistotietokantojen osoitteet löytyvät Kirjastohakemistosta, https://hakemisto.kirjastot.fi/.