Cyndi Lauperin laulu "Time after time". Lainaisin mieluusti kaiken laulua koskevan materiaalin; nuotti, levy (CD). miten pystyn tämän lainauksen järkeilemään…

Kysytty

Cyndi Lauperin laulu "Time after time".

Lainaisin mieluusti kaiken laulua koskevan materiaalin; nuotti, levy (CD).

miten pystyn tämän lainauksen järkeilemään näin koneitse?

t:jarkko

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tee Plussatietokannasta ns. tarkennettu haku, jossa laitat tekijäksi
Cyndi Lauper ja Nimekkeeksi "Time after time". Hakutuloksena saat
kaiken materiaalin, joka täyttää nämä ehdot ja näet, missä kirjas-
toissa sitä on saatavissa. Siitä näyttää olevan sekä CD, nuotit että
kasettiversio ainakin