CD-autojen rekisterikilpi tietääkseni ilmaisee sen, minkä lähetystön auto mikäkin on. Mutta mikä numero vastaa mitäkin lähetystöä?

Kysytty

CD-autojen rekisterikilpi tietääkseni ilmaisee sen, minkä lähetystön auto mikäkin on. Mutta mikä numero vastaa mitäkin lähetystöä?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

En tiedä kuinka täydellinen ja mihin perustuva tämä Internetistä seuraavasta osoitteesta löytyvä lista on, mutta ainakin siitä löytyy osa diplomaattikilpien maatunnuksista: http://www.ftp.funet.fi/index/doc/traffic/finnish/diplomaattikilvet.gz .