Bures, oaccu go dappe vastadusaid samegillii maiddai? Livccii gal soma ja avkkalas! Mun dat aiggusin diehtit ahte gos lea Suoma stuorimus samegiel girjerajus …

Kysytty

Bures, oaccu go dappe vastadusaid samegillii maiddai? Livccii gal soma ja avkkalas! Mun dat aiggusin diehtit ahte gos lea Suoma stuorimus samegiel girjerajus (buot eanemusat samegielat girjjit Suomas)? Lea go Suoma Samedikkis iezas girjerajus ja juos lea de lea go doppe cappagirjjalasvuohta ge? Ja gos dat vejolas Samedikki girjerajus lea, Anáris go? Ja juos aiggusin luoikkahit girjji mii lea vaikke Ohcejogas dehe Anaris ja mun asan Matta-Suomas de maksa go dat hui olu (man galle sullii)?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Stuorimus sámečoakkaldat Suomas lea dappe Roavvenjárggas, Suoma sápmelaš speciálagirjerájus Lappi-ossodagas, Lappi eanangoddegirjerájus. Mis leat buot šládjat, nu diehto- go fiktiivvágirjjit ja eará materialat nugo dvd, cd, ja buot sámegielat.

Sámedikkis ii leat vel girjerádju muhto boahttevuođas Sájaš-viessus
doaibma Anára girjerádju. Ohcejogas ja Anáris leat gielddagirjerádjut ja erenomážit Ohcejoga girjerájus lea buorre sámečoakkaldat. Siida-museas lea giehtagirjerádju iige sii luoikka daid.

Don sáhttat luoikkahit girjjiid du láhkagirjeráju bokte ja galggat sis jearrat olugo máksá. Mii sáddet girjjiid du girjerajosii doppe matta-Suomas, dat váldá dušše moadde beaivvi.