Asun Roihuvuoressa ja käytössäni on Hertsin, Roihuvuoren ja itiksen kirjastot. Onko mitenkään mahdollista lainata verenpainemittaria? Ainakaan niitä ei voi…

Kysytty

Hei,
Asun Roihuvuoressa ja käytössäni on Hertsin, Roihuvuoren ja itiksen kirjastot.
Onko mitenkään mahdollista lainata verenpainemittaria?
Ainakaan niitä ei voi varata, eikä vapaita näyttäisi olevan missään.

Vastaus

Vastattu

Esineitä kuten verenpainemittareita ei voi varata. Esineet tulee lainata aina tietystä kirjasta ja palauttaa ne samaan kirjastoon. Niitä ei voi lähettää kirjastosta toiseen, koska ne saattaisivat rikkoutua kuormassa. Roihuvuoren kirjastossa on verenpainemittari, joka näyttää olevan lainassa tällä hetkellä. Kannattaa seurata tilannetta Helmetissä ja vaikka soittaa kirjastoon. Kirjaston puhelinnumero on 09/310 85 082.

Helmet -- Verenpainemittari [Esine]