Asuin 2000-luvun alussa Turussa Humalistonkadun kivitaloissa. Muistan lukeneeni silloin dekkarin, mahdollisesti/todennäköisesti Pirkko Arhipan, jossa kyseinen…

Kysytty

Asuin 2000-luvun alussa Turussa Humalistonkadun kivitaloissa. Muistan lukeneeni silloin dekkarin, mahdollisesti/todennäköisesti Pirkko Arhipan, jossa kyseinen talo oli tunnistettavissa (ehkä se oli murhapaikka). Pystyykö tuota dekkaria jäljittämään lukematta koko tuotantoa läpi?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Lukijamme ehdottaa kirjaa Tynnyrityttö.

2 ääntä

Kommentit

Voisiko kyseessä olla Pirkko Arhipan Tynnyrityttö?