Asiakkaamme kysyy tätinsä hänelle 60-70 -luvulla laulamaa laulua. Sanoja on tallella vain laulun keskeltä: "... kuolen pois mutta jää paljon lapsia, orkesteri…

Kysytty

Asiakkaamme kysyy tätinsä hänelle 60-70 -luvulla laulamaa laulua. Sanoja on tallella vain laulun keskeltä:
"... kuolen pois mutta jää paljon lapsia, orkesteri haudalla soitta jatsia... ...vaaroja on täynnä tie, seikkailusta toiseen vie... ...heissun hei, rallal lei..."

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kyseessä on M. A. Nummisen kappale Jatzi. Se on alunperin julkaistu levyllä Kissa vieköön! - uusrahvaanomaisia ralleja (1971,vinyylilevy). Kyseinen äänite on julkaistu myös cd-levynä ja se on lainattavissa Jyväskylän kaupunginkirjastosta. Kappale löytyy myös CD-levyltä: Swingin kutsu - uusrahvaanomaista neekeri-jatsi musiikkia.