Otsikko
Asiakas lainannut 1980-luvulla kuvakirjan. kertoo tanssiaisista palatsissa, tanssijoilla välillä naamarit. tanssijat menevät puiden sisään josta pääsi…

Kysytty

asiakas lainannut 1980-luvulla kuvakirjan. kertoo tanssiaisista palatsissa, tanssijoilla välillä naamarit. tanssijat menevät puiden sisään josta pääsi palatsiin...etu -ja takakannen sisällä piirretty viinirypäleitä, ehkä kullanvärisiä.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kyseessä on kuvakirja "Kaksitoista tanssivaa prinsessaa", jonka kuvittaja on Errol Le Gain. Tarina on kerrottu Grimmin veljesten mukaan. Kustantaja on Gummerus ja julkaisuvuosi 1978.

TEKIJÄ Le Cain, Errol, kuvittaja
TEOS Kaksitoista tanssivaa prinsessaa : Grimmin veljesten mukaan / kuv. Errol Le Cain ; suom. Kaija Kauppi
JULKTIEDOT Jyväskylä : Gummerus, l978
ULKOASU [32] s. : kuv. ; 20 x 25 cm
Standard no 951-20-1624-9 sidottu
ESP LUOKKA 1.79
HEL LUOKKA 1.79
KAU LUOKKA 1.79