Asiakas haluaisi löytää kirjan jonka hän on lukenut 70-luvun alussa. Asiakkaan mukaan kirjoittaja on ulkomaalainen nainen mormoniuskossa, ilmeisesti…

Kysytty

Asiakas haluaisi löytää kirjan jonka hän on lukenut 70-luvun alussa.
Asiakkaan mukaan kirjoittaja on ulkomaalainen nainen mormoniuskossa, ilmeisesti amerikkalainen, etunimi voisi olla Barbara tai Margaret.

Kirjassa on ennustuksia, joista on käynyt toteen esim. Neuvostoliiton hajoaminen ja oli muitakin merkittäviä asioita jotka ovat jo toteutuneet.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kathryn Kuhlman oli amerikkalainen uskonnollinen julistaja ja uskolla parantaja, joka eli 1907-1976. Hän ei ollut mormoni vaan baptisti, eikä hän myöskään ilmeisesti ennustanut Neuvostoliiton hajoamista.

Useitä hänen kirjojaan on kyllä suomennettu.

https://fi.wikipedia.org/wiki/Kathryn_Kuhlman

Hän ei siis ehkä ole asiakkaan muistama henkilö. Muistaisiko joku lukijoista, kenestä on kyse?