Ärsyttää palautin myöhässä olevan kirjan viikin kirjastoon 29.6 maksua oli kertynyt 3 euroa MAKSOIN SEN mutta maksu ei mennyt perille missä syy ÄRSYTTÄÄ 3…

Kysytty

Ärsyttää palautin myöhässä olevan kirjan viikin kirjastoon 29.6 maksua oli kertynyt 3 euroa MAKSOIN SEN mutta maksu ei mennyt perille missä syy ÄRSYTTÄÄ 3 euroa on eläkeläiselle iso raha

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Pahoittelen, että tällainen virhe on päässyt sattumaan. Se on kuitenkin aina mahdollista, koska maksut täytyy poistaa asiakastiedoista manuaalisesti sen jälkeen, kun ne on ensin lyöty kassaan.

Tällaisissa asioissa kannattaa kuitenkin aina ottaa yhteyttä suoraan siihen kirjastoon jossa on asioinut, koska silloin virheet voidaan korjata ilman välikäsiä. Otitte nyt yhteyttä tänne valtakunnalliseen tietopalveluun, ja kun ette kertonut kirjastokorttinne numeroa, en pysty sataprosenttisen varmasti löytämään lainaajatietojanne. Pelkän nimenne perusteella onnistuin kuitenkin löytämään yhden kolmen euron suuruisen maksun, jonka olen nyt poistanut. Se lienee ollut tarkoittamanne maksu.