Otsikko
Arkoja kysymyksiä ei julkaista täällä, niihin vastataan vain yksityisesti? Näinkö on? Kysyin jokin aika sitten "Järjestääkö kukaan "kursseja" tms. ihmisille…

Kysytty

Arkoja kysymyksiä ei julkaista täällä, niihin vastataan vain yksityisesti? Näinkö on? Kysyin jokin aika sitten "Järjestääkö kukaan "kursseja" tms. ihmisille jotka haluavat parantua lapsuudenaikaisesta seksuaalisesta hyväksikäytöstä?" Sain hyvän vastauksen, mutta jäin pohtimaan miksi se tuli vain meiliini mutta ei julkaistu? Olen varma etten ole ainoa joka on kiinnostunut!

Toivon, että tämä kysymys julkaistaan, vaikka sitten sensuroituna jos jotkut sanat ovat liikaa.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kysy kirjastonhoitajalta -palvelussa ei sensuroida vastauksia aihepiirien vuoksi. Vastaukset, joita emme julkaise, sisältävät henkilökohtaisia tietoja kysyjistä tai muista yksityishenkilöistä tai koskevat sellaisia asioita (esim. varausasioita tai lainaajatietoja), joista muille lukijoille ei ole hyötyä. Palvelumme periaatteet löytyvät sivulta Tietoa palvelusta, http://www2.kirjastot.fi/fi-FI/kysy/tietoa-palvelusta/ . Mainitsemasi kysymys näyttää siltä kuin se olisi tahattomasti jäänyt suljettuun arkistoon, siirsin sen julkiseksi.

Nina Granlund
Kysy kirjastonhoitajalta -palvelun vastaava suunnittelija
Kirjastot.fi-toimitus

4 ääntä

Kommentit

Kuulostaa syrjinnältä.

Mihin se alkuperäinen vastaus katosi?
Yrittäkää nyt olla edes rehellisiä!

"Muokattu" vai "uusittu" vastaus?

Kirjastot.fi-toimitus on vastuussa palvelun toimituspolitiikasta, siitä syystä vastaus on lähetetty uudelleen toimituksesta. Eli ei muokattu eikä uusittu vastaus, vaan uusi vastaus.