Otsikko
Aristoteleen kantapää! Mikä mainio ja hyvin toimitettu ohjelma. Mutta osaatteko kertoa kuka on säveltänyt hienon hammond-urku-teeman JA lisäksi kuka puhuu…

Kysytty

Aristoteleen kantapää!
Mikä mainio ja hyvin toimitettu ohjelma.
Mutta osaatteko kertoa kuka on säveltänyt hienon hammond-urku-teeman JA lisäksi kuka puhuu ne tyylikkäät välijuonnot. (ei siis Pasi Heikura, joka juontaa ohjelman)

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Aristoteleen kantapään toimituksesta kerrottiin, että musiikin Hammond-uruille on säveltänyt Jouni Kenttämies (Yle) ja juonnot lukee Hellevi Härkönen (Yle).

https://areena.yle.fi/podcastit/1-2750116