Anthony de Mellon Havahtuminen julkaistiin suomeksi vuonna 1999, ja siitä näyttäisi olevan tällä hetkellä menossa jo 25. painos. Vaikka teosta on Helmet…

Kysytty

Anthony de Mellon Havahtuminen julkaistiin suomeksi vuonna 1999, ja siitä näyttäisi olevan tällä hetkellä menossa jo 25. painos. Vaikka teosta on Helmet-kirjastoissa monta kymmentä kappaletta, siitä on jatkuvasti kymmenkunta varausta. Tuleeko teille mieleen toista tällaista kestosuosikkia? Siis yli kymmenen vuotta sitten julkaistua tietokirjaa, jota on kokoelmissa paljon mutta jonka varausjono ei vain tunnu lyhenevän.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirjaston kestosuosikkeja ovat kurssikirjat, joista otetaan vuosien myötä uusia painoksia. Tällaisia ovat esim. Hirsjärven Tutki ja kirjoita, Ihmisen fysiologia ja anatomia ja Tomperin Käytännän kirjanpito. Elämäntaito-oppaissa pintansa pitää vuodesta toiseen Wayne W. Dyerin Hyväksy itsesi, uskalla elää .Tosi vanha teos, jota kysellään vuosittain on esim.Sodankäynnin taito.

http://haku.helmet.fi/iii/encore/record/C__Rb1952825__Ssodank%C3%A4ynni…

http://haku.helmet.fi/iii/encore/record/C__Rb1662108__Sdyer%20hyv%C3%A4…