Amerikkalaisen ?spykologin kansantajuisia kirjoja . 70 luvulta ..käsittelee ihmissuhteita ja ihmisen kasvamista ja käyttyitymiskaavoja , lapsi , aikuinenen ,…

Kysytty

amerikkalaisen ?spykologin kansantajuisia kirjoja . 70 luvulta ..käsittelee ihmissuhteita ja ihmisen kasvamista ja käyttyitymiskaavoja , lapsi , aikuinenen , vanhenpien esimerkkeja käyttämistä esim riitatilanteissa ..?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Olisiko joku seuraavista Thomas Gordon, Lee Salk, Wayne Dyer tai Donald W. Winnicot. Thomas Gordonin tunnetuin kirja oli Viisaat vanhemmat. Mitä jokainen lapsi haluaa vanhempiensa tietävän jotta he osaisivat auttaa häntä tunne-elämän ongelmissa oli Lee Salkin kirja vuodelta 1973. Wayne Dyer kirjoitti helppotajuisia elämäntaito-oppaita ja Donals W.Winnicot kasvatusoppaita. Lisäksi noina vuosina oli kuuluisa A.S.Neill, joka kirjoitti Summerhill kirjat.

Kirjojen saatavuustiedot osoitteessa http://www.helmet.fi/search~S9*fin/

0 ääntä

Kommentit

Lapsi, aikuinen, vanhempi; eivätkös nämä ole transaktioanalyysin keskeisiä termejä+