Åke Holmberg on kirjoittanut lasten salapoliisiromaanisarjan yksityisetsivä Ture Sventonin seikkailuista. Suomennoksissa Ture Sventon on Totte Svensson…

Kysytty

Åke Holmberg on kirjoittanut lasten salapoliisiromaanisarjan yksityisetsivä Ture Sventonin seikkailuista. Suomennoksissa Ture Sventon on Totte Svensson. Sventonin perivihollinen on nimeltään Ville Vessla. Kysymykseni kuuluu, onko myös Ville Vesslan nimi "suomennettu", ja jos on, niin miten?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Åke Holmbergin kirjojen Ville Vessla on suomennettu Jeppe Kärpäksi.