Äitini on -50 luvun alkupuolella lainannut kirjastosta kirjan isälleen, kertoi kirjan nimen olevan Sakarin mummovainaan ennustukset. Kirjassa olevia…

Kysytty

Äitini on -50 luvun alkupuolella lainannut kirjastosta kirjan isälleen, kertoi kirjan nimen olevan Sakarin mummovainaan ennustukset.
Kirjassa olevia ennustuksia olivat hevoset ilman jalkoja eli autot?,pöytä joka puhuu eli tv?, suetzin kanavasta oli jotain ja äitini mielestä sodan aikana sitä pommitettiin, suuret kansan vaellukset eli pakolaiset? ja että Kiinasta tulee keltainen vaara eli korona? Kirjan nimi voi olla jokin muu ja olen yrittänyt sitä etsiä netin kautta, tuloksetta.

Vastaus

Vastattu

En ole löytänyt sopivaa teosta, mutta jaan kysymyksen Tietolistalla, jolloin siihen voi vastata myös Suomen muista kirjastoista.