Agatha Christie. Olen käyttänyt Wikipediaa yrittäessäni löytää hänen suomennettuna teoksia. Nyt kuitenkin käsiini osui teos "Hercule Poirot ja huvimajan…

Kysytty

Agatha Christie. Olen käyttänyt Wikipediaa yrittäessäni löytää hänen suomennettuna teoksia. Nyt kuitenkin käsiini osui teos "Hercule Poirot ja huvimajan arvoitus vuodelta 2015.

Yritin löytää netistä kattavaa listaa hänen suomennetuista teoksista mutta en löytänyt.

Osaako kukaan siis kertoa mitä muita kirjoja häneltä on julkaistu mitä ei ole Wikipediaan ( https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Luettelo_Agatha_Christien_teoksista ) laitettu?

Vastaus

Vastattu

Hei

Suomen kansallisbibliografia Melinda löytyy osoitteesta

MELINDA - Perushaku (kansalliskirjasto.fi)

Sieltä löytyy kaikki Suomessa painettu kirjallisuus. Lähetin sinun sähköpostiisi Melindassa tehdyn Christie-haun.