90 luvun pankkikriisin aikaan Op ryhmä hajosi. miten kävi Op ryhmästä eronneiden pankkien tilinumeroille ja pankkitileille, kun syntyi paikllisosuuspankit.

Kysytty

90 luvun pankkikriisin aikaan Op ryhmä hajosi. miten kävi Op ryhmästä eronneiden pankkien tilinumeroille ja pankkitileille, kun syntyi paikllisosuuspankit.

Vastaus

Vastattu

Kehottaisin ottamaan yhteyttä Osuuspankkien viestintään tai arkistoon. Suomen Pankin kirjastolla ei valitettavasti ole pääsyä liikepankkien arkistoihin ja historiaan.