90 luvulla, muistaakseni ylellä oli luontoaiheisia ohjelmia mitä oli juontamassa vanhempi mies joka laittoi sopivasti huumoria juttuihin. Esimerkikisi kuvasi…

Kysytty

90 luvulla, muistaakseni ylellä oli luontoaiheisia ohjelmia mitä oli juontamassa vanhempi mies joka laittoi sopivasti huumoria juttuihin. Esimerkikisi kuvasi muurahaisten toimintaa ja laittoi maalipilkkuja muurahaisiin eroittaakseen miten netoimivat, seurasi myös linnunpönttöä asentamalla kameran pönttöä seuraamaan. Tutki muutenkin luonnon toimintaa huumorin kautta.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kyseessä voisi olla Yle TV2 -kanavalla esitetty Ekoisti-ohjelma, joka käsitteli humoristisesti muun muassa ympäristöaiheita. Ohjelmaa on esitetty vuosina 1993-2001. Siinä seikkaili esimerkiksi Timo Vottosen esittämä Ekomies, josta löytyy pätkiä Ylen Elävästä arkistosta.

1 ääntä

Kommentit

Mielestäni tässä tarkoitetaan Risto Astikaista

Risto Astikaisen ohjelma Kymmenen askelta kesämökin kuistilta.