80- tai 90-luvulla tuli TV:stä sketsiohjelmasarja, jossa yksi sketsi loppui aina lauseeseen: ja mukana puukko. Mistäköhän sarjasta oli kyse ja ketkä olivat…

Kysytty

80- tai 90-luvulla tuli TV:stä sketsiohjelmasarja, jossa yksi sketsi loppui aina lauseeseen: ja mukana puukko. Mistäköhän sarjasta oli kyse ja ketkä olivat näyttelijät?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Valitettavasti en ole onnistunut jäljittämään sketsiohjelmaa joka aina loppuisi sanoihin "ja mukana puukko". Lähin joka tulee mieleen on Kummeleiden Puukon veljekset, Pekka, Henri ja Arttu. Jokainen sketsi loppuu lauseeseen "Tällasta se meijän Puukon veljesten elämä on". Tiedot olen ottanut Wikipediasta. Kirjastosta löytyy myös Jukka Annalan kirja "Toopelivisio" joka kertoo suomalaisesta televisiokomiikasta.