3D tulostuksesta sellainen kysymys, että voiko tulostimeen liittää oman koneen josta tulostin lukee mallin vai onko teillä siihen joku tietokone siellä mitä…

Kysytty

Moi,
3D tulostuksesta sellainen kysymys, että voiko tulostimeen liittää oman koneen josta tulostin lukee mallin vai onko teillä siihen joku tietokone siellä mitä käytetään?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Omaa konetta ei tarvitse tuoda kirjastoon, oman mallin voi tuoda USB-muistilla.

Tällä hetkellä (13.1.2017) Lahden kaupunginkirjastossa ei valitettavasti ole toimivaa 3D-tulostinta.