1990-luvulla on esitetty televisiossa Leevi Lepakko -nimistä piirrettyä. Montako jaksoa siinä on ja minkä maalainen se on alun perin?

Kysytty

1990-luvulla on esitetty televisiossa Leevi Lepakko -nimistä piirrettyä. Montako jaksoa siinä on ja minkä maalainen se on alun perin?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Englantilaista animaatiosarjaa Leevi Lepakko (Bertie the Bat) esitettiin Ylellä vuosina 1992 ja 1996. Sarjassa on kymmenen osa, jotka kaikki esitettiin Ylen ohjelmistossa.

Yle Arkisto

https://www.imdb.com/title/tt1605120/